Wersja standardowa Wersja z powiększonym kontrastem Wersja tekstowa
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Oświęcimiu

Wakacyjna Liga Drużyn Podwórkowych

Zapraszamy serdecznie do aktywnego udziału
w zajęciach w ramach

Wakacyjnej Ligi Drużyn Podwórkowych


R E G U L A M I N 

WAKACYJNEJ LIGI DRUŻYN PODWÓRKOWYCH 2015

 

 

1.       ORGANIZATOR

– Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Oświęcimiu

2.      TERMIN

27 lipca – 7 sierpnia 2015 .

3.      MIEJSCE

– boiska trawiaste obok mostu Jagiellońskiego w Oświęcimiu

4.      UCZESTNICY

SP (szkoły podstawowe)                     – ur. w roku 2002 i młodsi

GM (gimnazja)                                   – ur. w roku 2001, 2000, 1999,

PG (szkoły ponadgimnazjalne)             – ur. w roku 1998, 1997, 1996, 1995

Dziewczęta – bez ograniczeń wiekowych

5.      PRZEPISY TECHNICZNE 

– sposób przeprowadzenia rozgrywek podawany jest w dniu losowania

– drużyna liczy 6 zawodników (5 w polu i bramkarz) plus min. 1 rezerwowy

– boisko 30 x 60 m, bramki 2 x 5 m

– obowiązują przepisy gry w mini piłkę nożną – zmiany systemem hokejowym, nie ma spalonego, pole karne12 x 8 m

– obowiązuje obuwie piłkarskie o gumowej podeszwie – lanki., korkotrampki, trampki.

– gramy piłką nr 4

– zalecane jednolite stroje

– drużyna może przystąpić do gry posiadając minimum 5 zawodników a w trakcie meczu uzupełnić stan do 6 zawodników.

– brak wymaganej liczby zawodników skutkuje walkowerem.

– przed każdym meczem sprawdzane będą legitymacje szkolne.

– zawodnicy nie zgłoszeni przed rozgrywkami nie mogą uczestniczyć w meczach.

– zawodnik zgłoszony w jednej drużynie nie może występować w barwach innej.

– zawodnik młodszy może występować w kategorii starszej, odwrotnie – nie.

– We wszystkich kategoriach dopuszcza się start dziewcząt z kat. wyższej.

  1. ZGŁOSZENIA – do dnia zawodów

§  033 843 43 39

§  mail: biuro@mosir.oswiecim.pl , wlodeliszka@o2.pl

§  osobiście – u organizatora

Zbiórka wszystkich drużyn w dniu 27 lipca o godz. 9.00 na boisku obok mostu. Drużyny złożą Listy Startowe wraz z Zgodami Rodziców ew. Oświadczeniem pełnoletniego.

Druki należy pobrać ze str. internetowej str. prowadzonej przez Włodzimierza Liszkę http:// pilka.sulux.net

  1.  START w zawodach jest bezpłatny.
  2. PUNKTACJA I NAGRODY

Punktacja drużyn startujących – mecz wygrany – 3 pkt, remis – 2 pkt, mecz przegrany 1 pkt, walkower 0 pkt. Przy równej ilości punktów o miejscu decyduje – różnica bramek, bramki strzelone, bramki stracone, bezpośrednie spotkanie.

Medale MISTRZA WAKACJI otrzyma zespół, który uzbiera najwięcej punktów za start w lidze wakacyjnej

W sprawach nie uregulowanych nin. Regulaminem decydujący głos ma koordynator zawodów p. Włodzimierz Liszka.